Reklamní spot v Super Bowlu za více než 150 milionů korun

Reklamní spot v Super Bowlu za více než 150 milionů korun Zdroj: https://www.youtube.com

Společnosti neváhají utratit miliony dolarů za třicet vteřin vysílacího času.

Marketingový potenciál Super Bowlu je obrovský a investovat nemalé množství peněz se opravdu vyplatí. Super Bowl je nejsledovanější sportovní událost ve Spojených státech a na své si přijdou nejen sportovní fanoušci. Poslední zápas sezóny NFL je i společenskou událostí. Lidé ze všech koutů Ameriky se scházejí k dobrému jídlu a pití a kromě fotbalového utkání s napětím sledují jak poločasovou show, tak reklamní spoty, které stojí obrovské množství peněz.

Cena reklamního času se za padesát let výrazně změnila. V roce 1969 stál půl minutový spot 55 000 dolarů, letos společnosti zaplatili 5 až 5,5 milionu dolarů. Rozsahu a významu Super Bowlu si byl vědom i současný americký prezident Donald Trump, který neváhal zaplatit miliony dolarů za několika sekundový spot k začátku prezidentské kampaně.

Viděli jsme reklamu, o které se bude mluvit tak jako o reklamě pro Apple z roku 1984? Pravděpodobně ne, protože víc než na kvalitu se reklamy zaměřily na vizuální pojetí. Být co nejbarevnější a nejhlasitější. Oproti dřívějším ročníkům nebyla žádná reklama propadákem a mezi fanoušky nepanovalo přílišné rozčarování. Viděli jsme i několik trailerů na nové filmy, jako Rychle a Zběsile, Black Widow či nového Jamese Bonda.

Reklama od společnosti Hyundai, ve které se představil Kapitán Amerika Chris Evans.

 Velký ohlas vzbudila reklama na limonádu Mountain Dew. 

 Zde je výběr pěti nejlepších reklam letošního Super Bowlu

 

Zdroje:
https://www.youtube.com